white stripes

  

         Cześć! Dawno mnie tu nie było,ale totalny brak czasu praca,uczelnia i tak w kółko a teraz jeszcze przeziębienie mnie dopadło i spędziłam weekend w łóżku ech ;/

       Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją już bardziej wiosenną,bo chyba każdy chciałby aby zima opuściła nas raz na zawsze.Już nie mogę się doczekać lata i tych letnich ciuszków,ale póki co czekamy na wiosnę.Co do stylizacji to postawiłam bardziej na na luz i wygodę,czarny sportowy żakiet w białe paski,klasyczne legginsy jak i dodatki w kolorze czerwieni i srebra myślę,że tworzą fajny kontrast.

     Uwielbiam łączyć kolor czarny z czerwonym ,a Wy lubicie w Waszych ubiorach kontrasty czy stawiacie na jednolitość?
                                                                                                                        
                                                                                                                                            Buuziaki Goschia 
 
                                                                                                                                                          Stay strong and never give up!
                                                                                    
                                                                                                          









    Żakiet-Reserved                                   Bralet-H&M                                     Legginsy-Forever 21                         Torebka-Sinsay

Komentarze

  1. Świetna stylizacja! Bardzo pasuje Ci takie połączenie kolorów <3
    Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  2. No no :) świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten srebrny top do tego, super to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serce skradła torebka! Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, miejska stylizacja :)
    Torebka w kolorze walentynkowym podbiła moje serce :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta marynarka, bardzo mi się podoba ;) Z chęcią bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna marynarka! A co do czerni i czerwieni jasne ! Świetnie ze sobą kontrastują. Od niedawna zaczęłam przekonywać się do kolorowych ubrań w tym również do czerwieni w mojej garderobie. :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ładnie połączone :) Ja również chcę już wiosnę ♥
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, oryginalnie i ciekawie! Fryzura fajnie dopełnia się ze stylizacją :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz:) piękna marynarka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie mogę doczekać się lata. Ładna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz 😍
    Ja tez uwielbiam połączenie czerni i czerwieni 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem jak to jest gdy się pracuje i studiuje, mam to samo, ale obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim wiec troche luzu mam :) Ciekawa stylizacja, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj to za zimno trochę na takie stylówy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię łączyć różne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa marynarka :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również bardzo lubię stylizacje, w których większa część jest stonowana, ale jeden element mocno się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow, ciekawa stylizacja!
    Zapraszamy również do nas www.makijaz-podroze-styl.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty