basic style



Cześć kochani! A już myślałam,że po zimie a jednak się myliłam....u Was też za oknem biało? Niestety jeszcze troszkę musimy poczekać na wymarzoną wiosnę.Właśnie przeglądam zaległe e-maile i widzę,że mam troszkę wiadomości od Was,obiecuję,że dzisiaj odpisze każdemu. Ostatnimi czasami mniej czasu spędzam na wszystkich "social mediach",myślę,że czasem w życiu jest taki moment kiedy powinno się zrobić małą przerwę na pewne rzeczy co nie znaczy,że mnie tu nie ma bo jestem i będę.Dzisiejszy look w stylu basic. Bluza typu oversize oraz boyfriend jeans w połączeniu z czarnymi botkami. Mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu taka stylizacja . Dobra Miśki uciekam się uczyć bo sesja nadchodzi!!(heeelp) a Wam życzę udanej reszty dnia.


                                                                                    Buuziaki Goschia 

                                                                                                                    Stay strong and never give up!






jeans-bershka                                   bluza-reserved                                                 buty-H&M

Komentarze

  1. Ciekawe zdjęcia :) W swoim klimacie, super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglada całośc tak inaczej! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie bluzy jak Twoja!
    w połączeniu z botkami super się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te zdjęcia! Również uwielbiam takie bluzy ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie luźniejsze stylizacje :) Śliczne botki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty